Dabar prekybos centruose – ir individualūs patrauklių kainų pasiūlymai

rimi

Kiekvieno iš mūsų keliai susikerta prekybos centruose – skiriasi tik apsipirkinėjimo dažnumas bei krepšelio turinys. Kad ir kaip kaltintume valdžią bei prekybininkus dėl aukštų kainų, pirkti, nori ar nenori, turime. Reikia ne tik pavalgyti, bet ir apsirengti, pasirūpinti asmens higiena bei išpildyti kitus savo poreikius. Slampinėjimas po prekybos centrus atima nemažai brangaus mūsų laiko, kurį galėtume praleisti kur kas prasmingiau. Tiesa, yra keletas gudrybių, padedančių apsisukti ne tik greičiau, bet ir…pigiau. Viena tokių galimybių – RIMI specialūs pasiūlymai, orientuoti į individualius kiekvieno pirkėjo įpročius.

Nustebote sužinoję, jog prekybos centrų atstovai tarsi kokie sekliai seka savo klientų elgesį ir šį skrupulingai analizuoja? Nieko smerktino ar neteisėto – tik noras geriau pažinti savo nuolatinį pirkėją ir, remiantis tuo, pasiūlyti jam geriausią variantą asortimento gausos bei kainos prasme.

Tikriausiai negalėtumėte prieštarauti teiginiui, jog kiekvienas mūsų turi tam tikrus pirkimo įpročius. Ištikimybė konkrečiam prekybos centrui, apsipirkinėjimas tam tikrą savaitės dieną, analogiški produktai, dedami į pirkinių krepšelį ir panašūs niuansai apibūdina mūsų, kaip pirkėjų, „portretą“. Kyla klausimas, kaip prekybos centro informacinėje bazėje atsiranda informacija, kuria remiantis ir teikiami RIMI specialūs pasiūlymai? Ne, tai ne visa reginčių apsauginių ar gerą atmintį turinčių kasininkių darbas. Viskas kur kas paprasčiau. Paslaptis slypi prekybos centrų lojalumo kortelėse, kurias, norėdami apsipirkti pigiau, noriai įsigyja dažnas klientas. Atėjus prie kasos, kortelė nuskenuojama ir duomenų bazėje užfiksuojama informacija, ką pirkote. Kartojantis toms pačioms prekių grupėms ar firminiams ženklams, suinteresuoti prekybos centrų atstovai gali daryti išvadą, jog tam tikrą daiktą perkate kur kas dažniau nei kitą.

Minėti specialūs pasiūlymai nuo įprastų akcijų skiriasi tuo, jog patrauklios kainos taikomos jums aktualioms prekių grupėms (pieno produktams, kosmetikai, gyvūnų prekėms ir kitiems, dažniausiai perkamiems daiktams). Tai klientui neabejotinai naudinga, kadangi padidėja tikimybė atsitiktinai užsukus į prekybos centrą apsipirkti pigiau bei sutrumpėja apsipirkinėjimo laikas (pamatai akciją ir tiesiu taikymu eini ten, kur reikia). Aišku, laimi ir prekybos centrai, kadangi tokia nuolaidų politika formuoja lojalių pirkėjų ratą ir didina pajamas.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.