Naršytojų pritraukimas į svetainę. Kaip juos pasiekti?

Gera internetinė svetainė jau yra garantija, kad Jūsų puslapis bus lankomas, pasiekiamas ir tuo pačiu, kad jis bus patrauklus, sudomins. Tiesa, tinklapių kūrimas reikalauja profesionalumo. Ne veltui šiuo metu tokias paslaugas teikia tiek daug specialistų, tačiau tikrai ne visų paslaugos yra vertinamos ir ne visų paslaugos atitinka tokias kainas, kokios yra teikiamos.

Žinoma, tinklapių kūrimas yra tik pirmas žingsnis, kurį reikia atlikti, kad Jūsų svetainė atrodytų patraukliai. Detaliai reikia atlikti ir daugiau žingsnių. Dalis jų susiję su marketingu, kitas dalis – su komunikacija. Tačiau tinkamai atlikus žingsnius – rezultatas bus patenkinantis poreikius, tad aptarsime kelias idėjas, kurios pasiteisina beveik visada ir beveik visų verslų atvejais.

Pirmiausia siūlome sukurti tokią internetinę svetainę, kuri būtų kuo patogesnė. Kaip tai turi atrodyti? Kiekvienu atveju vis kitaip, tad šiuo atveju nėra universalių taisyklių, kuriomis reikia remtis. Visgi, atsiminkite, kad lankytojai turi greitai rasti jiems reikalingą info, jie turi galimybę patogia naryti ne tik kompiuteriu, tačiau ir telefonu, galiausiai, jie turi galėti pasirinkti jiems labiausiai tinkamą apmokėjimo būdą už paslaugas ir tuo pačiu išvengti įkyrių reklamų, kurios dažniausiai paskatina kartą apsilankius – daugiau taip niekada ir negrįžti.

Žinoma, taip pat reikia kuo plačiau skleisti info apie Jūsų svetainę. O ta sklaida gali būti labai įvairi, tad kiekvienas turi galimybę pasirinkti jam labiausiai tinkamą alternatyvą. Nuo tradicinių variantų, kai dažniausiai naudojamos socialinės medijos iki kiek rečiau pasirenkamų, pavyzdžiui, Google ads. Kodėl rečiau? Nes dažniausiai daugiau kainuoja, tačiau kadangi padeda greitai pasiekti labai gerus rezultatus – kartą pabandžius norėsis kartoti užsakymą dar ir dar kartą, kol galiausiai rezultatas pilnai patenkins lūkesčius.

Labai svarbu, pasikartosime, kad internatinė svetainė būtų patogiai pasiekiama ne tik per kompiuterius, tačiau taip pat mobiliuosius telefonus. Dažniausiai toks variantas tampa vis labiau priimtas, kadangi ir naršoma vis dažniau ir vis aktyviau būtent telefonu, o ne kompiuteriu. Vienas variantas yra daryti responsive tipo dizainą, kuris suteikia galimybę puikiai naršyti ir telefonu arba kitas variantas galima sukurti specialią programėlę. Tačiau šis variantas kainuoja gana daug, tad dažniausiai yra atmetamas dėl kainos. Tokiu atveju pritaikomumas telefonui – geras pasirinkimas.

Labai svarbu ne tik gera reklama, tačiau taip pat ir palanki  komunikacija, kuri suteikia galimybę rasti bendrą kalbą kartu su klientais. Dažniausiai tam kuriami chatbot ir panašaus tipo įskiepiai, kurie suteikia galimybę kur kas paprasčiau komunikuoti su klientais. Labai svarbu, kad jie kuo greičiau gautų atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Dažniausiai tai pagerina reputaciją ir tuo pačiu parodo, kad verslas yra atsakingas, tuo pačiu, kad jis turi malonus, o tai dažniausiai pagerina reputaciją ir paskatina kartą pirkus – pasinaudoti galimybe ir dar kartą.

Taip pat reikia nepamiršti akcijų, kurios dažnai yra viena patraukliausių galimybių, kuri ir paskatina klientus pirkti būtent pas Jus. Žinoma, akcijos ir tos turi būti teikiamos su saiku, kadangi kai jų yra per daug – paprasčiausiai klientai gali įprasti laukti ir galiausiai niekas nenorės pirkti už tokias sumas, kokios yra pateikiamos. Ką daryti tokiu atveju? Lepinti savo klientus vis tiek, tačiau tas lepinimas dažniausiai turi būti labiau apgalvotas ir svarbiausia – suderintas su ilgalaike strategija, kuri turėtų veikti ne tik dabar, tačiau ir po metų ar kitų.

Parengta pagal Skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ pranešimą spaudai.