Interneto puslapio dizainas – kaip būti unikaliu

dizainas

Pastarųjų kelerių metų tendencija interneto puslapių kūrimo rinkoje yra gana įdomi: daugelis užsakovų renkasi pirktinį dizainą, o ne unikalų, sukurtą pagal kliento poreikius. Kodėl? Apie dizaino tendencijas kalbėjomės su reklamos agentūros Taurus Media dizaineriais ir interneto puslapių kūrėjais.

Kaina lemia pirktinius dizainus

Verslininkai yra labai supratingi ir puikiai suvokia, kad už 100 eurų įsigytas dizaino ir papildomų įskiepių paketas yra kur kas mažiau, nei vien tik 1000 eurų kainuojantis unikalus dizainas, kuris padaromas ne trumpiau, kaip per 3 savaites. Dešimt kartų pigiau. O efektas beveik analogiškas. Išpopuliarėjus dizaino pardavėjų platformoms (pavyzdžiui, Themeforest.net), įsigyti dizainą galima per kelias minutes, o jį paleisti – per pora valandų. Tai itin efektyvu tiek kūrėjams, tiek užsakovams, dėl to šis būdas yra itin populiarus.

Kaip dėl unikalumo?

Ar įmanoma situacija, kad du konkurentai susikurtų puslapius su tuo pačiu pirktiniu dizainu ir atrodytų vienodai?

Teoriškai situacija įmanoma, tačiau vienodai atrodyti tikrai ne, patikino patyrę dizaineriai iš Taurus Media. Reiktų nepamiršti, kad puslapių struktūros skiriasi, naudojami ne tie patys grafiniai elementai. Be to dizaineriai gana nemažai modifikuoja tam tikrus elementus, dažniausiai reklamines antraštes, pristatomuosius skydelius. Dėl to atrodyti vienodai net su tuo pačiu dizaino šablonu yra praktiškai neįmanoma.

Net ir nupirktas dizainas yra visiškai unikalus. Dėl to padyti pirštais į kitus puslapius ir aiškintis, kas čia ką „apvogė“ tikrai neteks. Be to profesionalūs puslapių kūrėjai dažnai atlieka konkurentų analizę, todėl pagrindinius konkurentus jie žino ir stengiasi padaryti ne taip pat, o daug geriau.

Dizaineriai lieka be darbo?

Tikrai ne. Dizaineriai kaip buvo, taip ir liko viena iš populiariausių ir geidžiamiausių specialybių. Jiems darbo yra pakankamai ir be unikalių dizainų. Kiekvienam puslapiui reikalingas apipavidalinimas, tam tikri dizaino elementai. Be to visada reikia UX specialistų, kurie padaryti puslapį paprastu naudoti kiekvienam lankytojui. Taip keičiasi vidinių puslapių išdėstymas. Be dizainerio indėlio čia nelabai ką ir padarysi. Dėl to tikrai nereikia manyti, kad dizaineriai staiga neteks darbo ar liks tik reklamines antraštes gaminti.

Interneto puslapių kūrėjai pabrėžia, kad jie prisitaiko prie pasaulinių tendencijų kur kas greičiau, nei kitos sritys. Kai Lietuva tam tikruose versluose atsilieka, interneto rinkodaroje esame vieni iš novatoriškiausių šalių. Tai sako ne vienas prestižinių dizaino ir reklamos konkursų apdovanojimas, kiekvienais metais atkeliaujantis į Lietuvą.

Rašyti tekstus - ne šiaip malonumas. Tai gyvenimo būdas. Bet tai ne grafomanijos apraiškos. Tiesiog daryti tai, kas malonu yra labai sveika. Marius yra tekstų kūrėjas nuo pat 2000 metų, turintis patirties žiniasklaidoje, tarptautinių interneto projektų kūrimo srityje, rinkodaroje, o taip pat ir SEO srityje. Jo straipsniai publikuojami šimtuose interneto leidinių. Šiuo metu Marius dirba rašytojų agentūroje Rasytojas.lt.