Reklamos mitas

Dauguma klientų tikisi, kad paslauga ir produktas bus pateisinantis lūkesčius, tačiau tiek maži ir dideli klientai yra atsargus, todėl statistikos rodykliai dažniausiai atskleidžia kitus faktus, kurie tiesiog įrodo, kad klientai suinteresuoti rinktis ne tik pateisinančias vertybes, bet ir perteikiančias per antrą asmenį emocijas, kurios labiau suteikia galimybę pasijausti oriai ir užtikrintai. Ką tai reiškia? Kad daugelis perkame emocijas, kurios sukelia mums ne tik pasitikėjimą, bet ir pojūčius, kurie leidžia suprasti, kad esame svarbus. Kadangi, juk daugelis klientų nori būti įvertinti, todėl nei vienas klientas nebus nepatenkintas, jeigu reklama, pardavimo vadybininkai, bei kiti asistuojantis asmenis pardavimui daugiau parodys tinkamesnio dėmesio, kuris užtikrins palankiausius tarpusavio sprendimus. Šiandiena visi ieškome palankiausio sprendimo, kaip protingiau ir sumaniau modeliuoti vertybes tarp reklamos, kuri gali daugiau padėti klientams rinktis, tai kas dominuoja, pagal poreikį ir svarbą tikslo uždavinyje. Nei vienas klientas, juk negali būti užtikrintas kokybę, bei profesionalumu, tačiau faktai ir argumentai daugiau padeda įrodyti mums svarbiausias detales, kurios labiausiai dominuoja, kada norime pasirinkti sprendimą ir būti užtikrinti savo saugumu. Suprantame, kad daug paslaugų ir produktų vertės dažniausiai kinta, pagal pasiskirsčiusią ekonomiką, tačiau patįs žinome, kokius įrankius vertinga įsigyti, kada norime trumpalaikio efektingumo, o kada ilgalaikio, jeigu norime nužudyti žmogų, tai renkamės dažniausiai ginklą, o jeigu tik paskersti, tai peilį, tačiau su peiliu nevisada galime būti garantuoti, nes ginantis savo kailį, kaip koks įdūkęs bulius gali sužeisti, todėl dažniausiai renkamasi tokius ginklus, kurie padeda viską atlikti švariai ir gražiai. Todėl ir pardavime oponentas pargriaunamas ir pririšamas, kaip arklys, kuris dirba mūsų naudai ir mūsų prekinio ženklo vardo kainai, nes visi mokame dažniausiai už vardą, kuris dominuoja rinkoje arba turi savo išlaikyta brendą. Vertingiausias palyginimas pardavime yra su kovos menais, kada norime daryti permetymą arba daugiau pasinaudoti silpniausiai taškais ir išjungti patį priešininką, tai pardavime irgi elgiamasi panašiai, nes dažniausiai nuimame visus blokus ir prieštaravimus, tuomet kol dar priešininkas kvėpuoja ir negali atsigauti darome laužymą arba tiesiog kontrolės ataką, kad priešininkas paskelbtu pasiduoda arba parduoda. Daugelis mūsų nesame patenkinti nekilnojamo turto agentais, kurie užsikėlę kainas ir aišku, kaip diena, jog sugeba parduoti už didesnę kainą nekilnojamą turtą, nes vieniša moteris būna užverbuojama jausmais arba kitais būdais ir priemonėmis, o jauna šeima pasirašo sutartį su banku, nes sulaukė visus atsakymus iš agento, kuris nepatvirtina, kad stogas praleidžia, bet praktiškai, pasak kitų gyventojų labiau daro išvadas palankesnes į savo pusę, todėl pardavime nekilnojamo turto daugiausiai jaučiamos antipatijos, kurie daugiau skuba įkišti, bet nepadėti ir ilgalaikėje perspektyvoje tokie agentai dažniausiai būna užmirštami arba bakrutavę. Agentas, jeigu negali patvirtinti naujos statybos namo kokybės, tai kalba iš teorinės ir praktinės pusės įrodydamas dokumentus, kuriuose buvo statybų atliekamų darbų užfiksuoti darbai ir įvertinta kokybė, nes nei vienas klientas nesuvokia, kaip nusipirkti namą, kada stogas gražus, o čerpės brangios, tačiau galbūt nėra tinkamos apšildymo ar koks brokas ar pamato betonas nėra tvirtas ir atliktas ekspertizė, kad gali turėti tam tikrą apkrovą, todėl tokie dokumentai padeda labiau apsidrausti agentams, bei argumentuoti nekilnojamo turto vertės kainą, nes galbūt kitas agentas parduoda keliais tūkstančiais mažesnę kainą. Reikia atminti, kad vieni perka dažniausiai ilgesniam laikui, o kiti, kad nepermokėtu nuomos kainos, nes faktiškai neapsimoka nuomotis, nebent lizingų namas nupirktas Anglijos, Prancuzijos prestižinėje vietoje, bei išnaudotos patalpos yra komerciniams tikslams, tuomet didesnė tikimybė laimėti investicijas.  Agentai, kaip ir visi kiti pardavėjai, bei vadybininkai siekia užtikrinamumo, tačiau dažnai pakartoja vieni kitų klaidas, nes tiki, kad yra geriausi, tačiau reikia neužmiršti, kad geriausi galime būti šiandiena, bet lyderiai visada siekia aukščiausios pakopos, todėl nėra taip, kad viena diena pasisekė parduoti, o kita vėl atsiranda pardavimas, nes tie, kurie parduoda didesnę kainą paslaugas, produktus būna priversti laukti ilgesnį laiką, tačiau tie klientai, kuriems buvo parduoda paskubomis dažniausiai stengiasi mažiau vieni kitiems rekomenduoti, nes vieni būna realiai nepatenkinti, o kiti iš principo, kad kaimynas nepavydėtu, bet skubus ir trumpalaikiai pardavimai nėra patįs efektingiausi. Todėl audio reklama vienu ir kitų atvejų yra naudinga, bet kalbant apie ilgalaikius ryšius reikia mokėti išlaikyti ne tik kliento dėmesį, bet ir patį poreikį.

Reklamos mitas
Ar patiko straipsnis?