Papildai lieknėjimui: tinkama pagalba svorio kontrolei ar visgi išpūstas reklamos burbulas?

Šiuolaikiniame pasaulyje vis opesne problema tampa antsvoris. Greitas ir pasaldintas, skonio stirpriklių priedais pagardintas maistas tampa daugumos priklausoma kasdienybe. Didžiausia to pasekmė – sutrikdyta medžiagų apykaita, persivalgymas ir perteklinis riebalų kaupimasis. Niekam nepaslaptis, kad dauguma renkasi netik vien sportą ir subalansuotą mitybą, bet ir papildus lieknėjimui. Graži reklama ir nekantrumas kuo greičiau įgauti tobulesnes kūno linijas verčia griebtis šiaudo. Tačiau ar papildai lieknėjimui gali būti tinkama pagalba? Į tai ir bus pasistenga atsakyti kuo konkrečiau.

Papildai lieknėjimui padeda nevisada. Tam, kad pinigai nebūtų išmesti į balą, svarbiausia pasitikėti ne jais, o tinkama sporto programa ir subalansuota mityba. Tai yra svarbiausias raktas į sėkmę. Jeigu koncentruositės tik ties papildais lieknėjimui – vargu ar pasieksite norimo rezultato. Tačiau prie tinkamos mitybos ir reguliaraus sporto, riebalų degintojai puikiai prisidės prie riebalinių sankaupų nykimo. Daugumos problema – ir tam tikrų žinių stoka. Riebalų deginimas yra tikrai nelengvas procesas. Tam, kad pradėti tinkamai elgtis, reikėtų žinoti 5 pagrindines priežastis, padėsiančias pažinti savo problemas ir ateityje palengvinti šią užduotį.

1. Hormoninis disbalansas.
Mesti svorį gali tapti rimtu įššūkiu, jeigu jūs turite hrmoninį disbalansą. Nereguliarūs menstruakciniai ciklai, stresas, pastovi įtampa ir depresija pagrindiniai to požymiai. Tad pirma reikėtų susitvarkyti ties šia vieta. Jeigu turite šią problemą, apsilankykite pirma pas gydytoją.

2. Jūsų virškinimas ir medžiagų įsisavinimas nėra optimalus
Yra svarbu ką valgote, tačiau dar svarbiau – kaip veikia žarnynas ir kaip gerai viską įsisavina. Probiotikai ir tam tinkamas maistas, pilnas skaidulinių medžiagų gali tapti daug geresne pagalba, nei papildai lieknėjimui.

3. Netinkamos treniruotės.
Sportas svarbiausia, tačiau tinkama treniruočių programa – pagrindinis raktas į norimus rezultatus. Turite turėti tokias treniruotes, kuriose dominuotų kardio veikla, kadangi jų metu sudeginate daugiausiai kalorijų. Kitaip tariant, turite padaryti kalorijų deficitą tam, kad organizmas imtų naudoti Jūsų riebalus kaip energiją raumenims. Vien tik treniruotės su svarmenimis ar 10 min. bėgimo tikrai nepadės efektyviai naikinti sankaupų. Suintensyvkite treniruotes: darykite trumpesnes pertraukas tarp setų ir daugiau pakartojimų, įtraukite bent 20-30 min. kardio veiklos. Darkykite ilgesnį apšilimą nei įprastai.

4. Per daug sėdite ir per mažai judate.
Neįmanoma naikinti riebalų tol, kol su maistu gaunate daugiau kalorijų nei jų sudeginate. Sėdimas darbas ir toks gyvenimo būdas minimalizuoja kalorijų panaudojimą energijai, tad kiekvienas kąsnis gali virsti riebaline atsarga Jūsų kūne. Pradėkite pagaliau judėti!

5. Miego trūkumas.
Tai gali būti viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl nesiseka numesti svorio. Miego trūkumas priveda prie hormoninio disbalanso, sutrikusios skydliaukės ir sulėtėjusios medžiagos apykaitos pasekmių. Jeigu tai opi problema, laikas rimtai susirūpinti.

Taigi, ką visa tai turi bendro su papildais lieknėjimui? Pirmiausia turite keisti gyvenimo būdą. Visos minėtos problemos turi milžinišką įtaką Jūsų svorio kontrolei, tad turėtumėte nustoti tikėtis visos pagalbos tik iš riebalų degintojų ir pradėti koncentruotis ties tuo, kas svarbiausia. Tik įveikus šias kliūtis, imkitės lieknėjimui skirtų papildų. Jie gali būti labai efektyvūs. Vieni padeda sudeginti daugiau kalorijų dienos eigoje net ir ramybės būsenoje, kiti gelbsti versti riebalus į energiją greičiau tik treniruočių metu, kada pasiekiamas didesnis pulsas. Laikas išmokti į viską pažvelgti iš mokslinės ir filosofinės pusės. Supraskite ką darote ir tai, kokią konkrečią įtaką Jūsų organizmui gali turėti tam tikri papildai lieknėjimui.

Papildai lieknėjimui: tinkama pagalba svorio kontrolei ar visgi išpūstas reklamos burbulas?
5 (100%) 1 vote