albis.lt

Renginiuose mums yra svarbiausia patirti gražius išgyvenimus

Kiek atkreipiame dėmesį į renginius dažnai pastebime, kad jie turi savo skirtingas temas, kurios priskiriamos įvairaus amžiaus kategorijai ir laikui. Daugelis renginių dažniausiai būna koncertinio pobūdžio, bet pasitaiko ir tokių, kuriuose pranešama informacija ir veikiama meno dirbtuvė ar sporto rūšies šventė . Kiekviename renginyje galime sutikti įvairiausius pristatymus, kurie pritaikyti, pagal pasirinkta temą, todėl mes neabejome, kad daugumoje renginiai pateikiami prasmingai , kadangi juose turiningas laikas ir veikla dažniausiai atsiperka, o pati tema išlieka gyvybinga ir patraukli. Nei vienas renginio organizatorius nėra suinteresuotas, kad renginio tema būtų nepatraukli, nes žinome , jog renginiui investuojamas laikas turi atsipirkti, juolab ir pati idėja dažniausiai kainuoja, neskaitant dalyvių ir kitų atlikėjų atlyginimų. Mes norime, kad renginiai būtų prasmingi ir įdomus, bei patrauklus, pagal savo paskirti, tačiau dažnai pasitaiko, kad renginiai neturi potencialo būsimam klientui , tai yra svečiui, kuris apsilanko šventėje ir dalyvauja renginio programoje, kuri dažniausiai neatitinka poreikių. Todėl modeliuoti patį renginį yra ilgas ir nuobodus darbas, kadangi reikia nuolatos ieškoti atlikėjų, bei vesti derybas dėl renginio planų . Taip pat sudėtinga atradus renginio vietą derintis dėl kainos prieinamumo, kadangi kiekvienas norime užsidirbti, juolab niekam dažniausiai nėra įdomu ar renginys ne komercinio pobūdžio. Tad ir pačias renginio temas paruošiant galima susidurti su pagrindiniais uždaviniais, kaip paversti renginį patrauklu ir kaip daugiau pakviesti žmonių , kuriems būtų įdomu. Žinome, kad renginiai nevisada atsiperka tiek organizatoriams ir tiek klientams, todėl norint investuoti reikia žinoti tiksliai ir konkrečiai, būtent ko sulauksime renginyje, nes tema ar pats pavadinimas dažnai pilnai neįvardina, kokie renginiai bus pilnavertiški mūsų poreikiui.

Kad renginiuose galėtume būti interesantai, kurie aktyviai, bet ne pasyviai dalyvauja ir padeda plėtoti renginio temą ar tiesiog pasiekti tikslą. Daugelyje renginių sutinkame laiką, kuris dažniausiai būna neužpildytas, o atiduotas mažajam verslui, kur privatininkai ir verslo siekiantis asmenys pardavinėja savo gaminius ar produktus, tačiau nepapildo tiek programos renginyje ir dažniausiai patįs klientai pasitraukia į šoną , nes ilgos pertrauklos ar neužpildytas laikas neatperka investuoto pasirinkimo į renginio temą. Žinome, kad renginiuose temos visada išlieka gražios ir patrauklios, bet laikas ir renginio uždaviniai siekiantis tikslo nepadeda išlaikyti kliento dėmesį ir kontroliuoti iki kulminacijos. Todėl , kad ir koks renginio vedėjas pasitaikęs pirmąją minutę nepadės iki galo pasiekti tikslą klientui , kuriam pasidarė šalta ar baugu, nes renginio uždaviniai vedantis turi būti į tikslą, bet ne nuo tikslo į tikslą .Todėl renginio vedėjas yra svarbus vakaro programai.

Renginiuose mums yra svarbiausia patirti gražius išgyvenimus
Ar patiko straipsnis?