reklamano.lt

Pardavimo nauda reklamoje

Daugelis suprantame, kad nuolaidos prekės ar paslaugos sukelia įtarimus, jeigu nėra pardavimo dalis, nes pardavėjai turi nuolaidą parduoti didesniam kiekiu, o nuolaidos parduodamos, kai yra lojalus klientas,didelis kiekis,apmokėjimo sąlygos, artėjama  galiojimo pabaiga, prekių likutis. Ne laiku esančios nuolaidos sukelia baimę, todėl parduodant reikia mokėti naudoti esamas pardavimo sąlygas, kada specialiai yra taikomos nuolaidos. Nei vienas klientas nėra suinteresuotas būti ne lojalus savo naudai, todėl kuriant pridetinę vertę reikia parodyti mažesnę maržą , kainą, kuri daugiau dominuoja, pagal patį poreikį. Suvokiame, kad pridėtinė vertė, tai privalumai, kurie dažniausiai nulemia sėkminga pardavimą, todėl dažniausiai reikia akcentuoti išskirtinės prekės ar paslaugos vertes ir naudą. Kiekvienas norime savo paslaugą ar prekę reprezentuoti tinkamais metodais, kurie labiau padėtu laimėti į kliento naudą, tačiau klientas nori suvokti ir suprasti, kiek patirs mažiau rizikos faktorių paslaugoje ar produkte. Daugelis norime, kad reklamos parduodančios mūsų paslaugas ar produktus būtų sėkmingos ir naudingos, tačiau reikia suvokti, kokia reklamos dalis labiausiai padeda pritraukti ir atlikti pardavimą, nes sukurtos galimybės kartais labiau atstumia dėl išorinio vaizdo ir ne turiningo išdėstymo. Išskirtiniai reklamos pateikimo vadinami kodai dažniausiai padeda atrakinti didesnes auditorijos durys, tačiau reikia suprasti, kokie labiausiai kodai ar hitai įtakoja visumą, kuri labiau ir patikimiau dirba mūsų naudai. Nėra nei vieno kodo ar hito, kuris būtų ne veiksmingas reklamoje, jeigu turi savo išskirtinį unikalumą ir skambesį. Dažnai reklamos valdo mūsų emocijas ir įtakoja elgesį, todėl patįs pardavimai reklamoje turintis įtakingą ar labiau atpažįstama prekinį ženklą daugiau sukelia impulsą pardavimui. Todėl didelę sėkmės dalis, jeigu prekės ar paslaugos ženklas turi skambu vardą. Visi klientai renkasi kainą, nes nuo kainos prasideda galimybės, todėl vertinant klientų atliktus sprendimus galima labiau paliesti didesnę auditoriją, kuri daugiau pasirinks galimybę, kuri pagrįsta už savo esamą kainą. Visi klientai iš pat pradžiu būna pasyvus, tačiau aktyvumas prasideda nuo prekės efektingo pateikimo naudoje. Klientai renkasi dažnai paslaugą ar prekę, kurios šiuo metu nereikia, nes parodytas pasitikėjimas vertėje daugiau sukelia baimę dėl ateities, kuri šiandiena daugiau padeda apsidrausti, nes kiekvienas klientas suvokia, kad geriausio produkto ar paslaugos kainą kinta su marža, kada kiekis pasirinkimo kainos nuolaidoje yra vienkartinis.

Tiesa, kad reklamos dažnai pateikia sukurtą naudą, bet audio reklama niekada nepateikia, kaip gyvas ir natūralus pristatymas, todėl audio reklama turi pridėtinę vertę, kada reklama labiau gyvybingai pateikiama per mūsų vaizduotės ir dėmesio centrą.

 

Pardavimo nauda reklamoje
Ar patiko straipsnis?