pakartotinė rinkodara

Pakartotinė rinkodara efektyviai sugrąžina klientus

pakartotinė rinkodaraTikrai žinote posakį, kad trečias kartas nemeluoja, o ketvirtas garantuoja. Tačiau… Ar versle šis posakis nors kiek pozityvus? Vargu. Jei ne iš pirmo, tai bent iš antro karto – taip mąsto pardavėjai ir paslaugų teikėjai, norėdami, kad klientai susidomėtų. Net yra specialus terminas, apibūdinantis antro karto sėkmę – tai pakartotinė rinkodara.

Lankytojai nesugrįžta?

Turite interneto svetainę, tačiau lojalių lankytojų kaip trūksta, taip trūksta? Tuomet natūraliai kyla klausimas, kodėl taip yra. Juk norėtumėte, kad lankytojai užsuktų vėl ir vėl, ar ne? Išties smagu, kai interesantų ratas didėja. Dar smagiau, kai interesantai tampa klientais.

Augantis lojalių klientų ratas apibūdinamas kaip kiekvieno verslo tikslas ir kaip sėkmės garantas. Sutikite, tai logiška. Versle svarbus nuolatinis vyksmas, o pakartotinė rinkodara su tuo ir susijusi. Netgi labai susijusi.

Jei lankytojai nesugrįžta, tai nėra didelė bėda, nes tinkamos rinkodaros priemonės pakreipia situaciją teigiama linkme.

Statistika nedžiugina

Didelė, net labai didelė dalis lankytojų puslapyje neužsibūna. Apsižiūri ir išeina. O jums nuo to nei gerai, nei blogai. Bet galėtų būti geriau, ar ne?..

Ar nedžiuginanti statistika – būtinas faktorius? Ne. Tereikia žinoti tam tikras rinkodaros priemones. Taip, būtent pakartotinės rinkodaros priemones.

Džiuginanti statistika!

O štai susipažinus su pakartotine rinkodara statistika tampa visai kitokia – t. y. džiuginanti. Jei nepavyko pritraukti kliento pirmą kartą, galima tai padaryti antrą kartą. Kaip geriausias būdas įvardijamas „Google AdWords“ remarketingas. Tai strategija, kuri ypač efektyvi. O efektyvumas čia labai svarbus.

Ir tuomet, kai pasinaudojama pakartotinės rinkodaros priemonėmis, galima pasakyti, jog statistika džiugina – klientų ratas didėja.

Principas

Principas apgalvotas. Pakartotinė rinkodara padeda pritraukti internautų į svetainę. Tam nereikia kurti intriguojančių antraščių, kurios nelabai atspindėtų realybės. Nereikia daryti ko nors pernelyg sudėtingo.

Jūsų reklaminė žinutė pasiekia internautą kitoje svetainėje – štai kur efektyvumas. Jei žmogus susidomėjo jūsų siūlomomis paslaugomis, bet dėl kokių nors priežasčių greitai išėjo iš interneto svetainės, vėliau tam asmeniui parodoma jūsų puslapio reklama kitoje svetainėje.

Žmonės kartais būna išsiblaškę. Net ir tokia priežastis gali lemti, kad užsukus į puslapį jis išjungiamas, o vėliau tiesiog pamirštamas. Pardavėjams ir paslaugų teikėjams tai nėra pati maloniausia žinia. Bet situacija ištaisoma.

Pakartotinė rinkodara – labai naudinga

Pakartotinė rinkodarą sugrąžina klientus. Efektyviai sugrąžina. Reklaminė žinutė kitoje svetainėje suveikia ne tik kaip skatinimas, bet ir kaip priminimas. O juk kai kada paprasčiausias priminimas gali labai daug, ypač tada, jei puslapio palikimo priežastis buvo išsiblaškymas.

Nauda didelė, o investicija palyginti maža. Tai džiugi žinia kiekvienam, siūlančiam vienokias ar kitokias paslaugas ir norinčiam padidinti lankytojų susidomėjimą bei parduoti daugiau prekių ar paslaugų.

 

Pakartotinė rinkodara efektyviai sugrąžina klientus
3 (60%) 1 vote